Flyct: nu ook het aanspreekpunt voor rechtshulp

Als professionele tussenschakel verzorgt Flyct het complete schadeafhandelingstraject voor leasemaatschappijen en verhuurbedrijven, maar ook voor particulieren. Met de toevoeging van rechtshulp, bijvoorbeeld voor geschillen met garages, kan men nu ook bij Flyct terecht.

Bij veel leasemaatschappijen en autoverhuurbedrijven ontbreekt het simpelweg aan tijd om het proces rond een autoschade (en het letsel dat daaruit kan voortvloeien) af te ronden. Als ervaren tussenschakel kan Flyct dat voor zijn rekening nemen. “Wij nemen hen dit proces uit handen”, aldus Priscilla Rijkers, Teamleider Materieel bij het bedrijf. “Wij beschikken over veel expertise, we hebben gespecialiseerde medewerkers en omdat we de verwerking van het proces deels geautomatiseerd hebben, kunnen we het proces snel en professioneel afhandelen.” En als het ingewikkelder wordt, gaat Flyct ook de discussie met een verzekeringsmaatschappij aan. Rijkers: “We regelen bijvoorbeeld ook de schaderapporten, daar heeft een klant allemaal geen omkijken naar. Wij kunnen snel schakelen met diverse partijen.”

Geen maandelijks bedrag

Dat snelle schakelen is mede te danken aan het feit dat het mailverkeer deels door AI wordt uitgevoerd. “De mailtjes die binnenkomen, hoeven niet meer handmatig aan dossiers te worden toegevoegd en te worden gelabeld”, aldus Rijkers. “Daardoor kunnen onze medewerkers zich bezighouden met de dingen die echt belangrijk zijn.” Sinds kort biedt Flyct ook rechtshulp aan, bijvoorbeeld met betrekking tot reisgeschillen, consumentenrecht en arbeidsrecht. Maar ook in het geval van geschillen met autogarages. Feitelijk met betrekking tot alle auto-gerelateerde aspecten die niet aan de verkeersdeelname an sich gekoppeld zijn. Dat doet het bedrijf met name voor particulieren, maar desgewenst ook voor leasemaatschappijen en autoverhuurbedrijven. “Dat doen we in binnen- en buitenland”, aldus Dewi Romijn-Hegi, Senior juridisch adviseur buitenland bij Flyct. “We bieden on-demand rechtshulp. In plaats van zelf een advocaat in te schakelen, kan men dan bij ons terecht. Daarbij brengen we geen maandelijks bedrag in rekening, klanten betalen alleen als ze ons inschakelen. We werken daarbij met vaste bedragen die we van tevoren communiceren.”

Persoonlijke aandacht

De dienstverlening bij Flyct is betrouwbaar en transparant, zo stelt Romijn-Hegi. “Persoonlijke aandacht is ook belangrijk voor ons. We kunnen bovendien snel schakelen en we hebben veel kennis in huis. Bovendien kunnen klanten zelf kiezen of ze het gehele juridische traject door ons laten uitvoeren of dat ze alleen advies of een telefonisch consult willen.” Wie meer wil weten over deze dienstverlening, kan een bezoekje brengen aan de beursstand van Flyct op Fleet Expo.

The post Flyct: nu ook het aanspreekpunt voor rechtshulp first appeared on Automotive Online.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *