Axalta presenteert nieuw platform voor schadeherstelbedrijven

Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties  verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’.

Coatingsbedrijf Axalta heeft deze week de lancering aangekondigd van een nieuw ‘customer experience platform’ voor schadeherstelklanten, door het bedrijf Axalta Nimbus gedoopt. Deze technologie verbindt klanten wereldwijd met de tools en middelen van Axalta, zo meldt het bedrijf.

Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties  verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’.

Volgens het coatingsbedrijf hebben klanten met Axalta Nimbus ‘alles wat zij nodig hebben om het schadeherstelproces op één platform aan te sturen, inclusief het ophalen van kleuren, het bestellen van producten, voorraadbeheer, trainingsmiddelen en ondersteuning’.

The post Axalta presenteert nieuw platform voor schadeherstelbedrijven first appeared on Automotive Online.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *