Jarno Middelbosch (ex-Lucid) stapt in als marketingdirecteur bij Valvoline

Middelbosch werkte voorheen bij Lucid als directeur marketing en communicatie.

Jarno Middelbosch is de nieuwe marketingdirecteur van Valvoline. In zijn functie is Middelbosch verantwoordelijk voor de markten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Dat meldt hij op Linkedin.

Middelbosch is afkomstig van Lucid Nederland waar hij werkte als directeur marketing en communicatie. Hij meldde destijds dat ‘er spannende dingen in het verschiet liggen’.

Valvoline is een Amerikaans bedrijf dat zich voornamelijk richt op de productie en distributie van smeermiddelen, motoroliën, transmissievloeistoffen, koelvloeistoffen en andere aanverwante producten voor auto’s en industriële toepassingen. Ook in Nederland is het bedrijf actief, al heeft het hier geen eigen locaties.

De winst van Valvoline komt in Q3 dit jaar uit op 48 miljoen dollar, een daling van 25 procent vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Valvoline schrijft de daling toe aan een vermindering van de rente-inkomsten. De omzet is wel gestegen met 12 procent. Het bedrijf telt in wereldwijd 1.961 vestigingen.

Is de oliemarkt op sterven na dood door de elektrificatie van voertuigen? Het lijkt er niet op. Smeermiddelenfabrikant Petronas investeerde in 2018 nog 60 miljoen dollar in een nieuw ‘fluid & lubricant center’ vlakbij Turijn. En dat is niet voor niets, vertelde Domenico Ciaglia, directeur Petronas emea, tijdens een bezoek van Automotive aan de Autopromotec in Bologna. Lees hier meer. 

The post Jarno Middelbosch (ex-Lucid) stapt in als marketingdirecteur bij Valvoline first appeared on Automotive Online.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *